I edycja

Young Talents 4 Biedronka

Od lutego do października 2024 roku przeprowadziliśmy I edycję programu talentowego we współpracy z Biedronką, który pomógł rozwinąć skrzydła ambitnym studentom z całej Polski szczególnie zainteresowanych branżą retail!

30

uczestników

300+

zgłoszeń do konkursu

50 000 zł

w łącznej puli nagród

Laureaci I edycji YT4B

I miejsce - zespół logistyki
Adrian Minota Cezary Mikuś Mateusz Stebner
II miejsce - zespół ochrony środowiska
Martyna Gawlikowicz Jan Andrys Adam Skrzydlak
III miejsce - zespół łańcucha dostaw
Karolina Tomasik Adriana Karkulowska Bartosz Zych

Obszary konkursowe i ich mentorzy

ESG
Karolina Błońska - Starsza menedżerka ds. zrównoważonego rozwoju w Biedronce
IT
Przemysław Powąska - Senior E-commerce Application Manager w Biedronce
Logistyka
Michał Brzęczek - Starszy menedżer ds. logistyki w Biedronce
Ochrona środowiska
Agnieszka Koc - Dyrektorka ds. ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju w Biedronce
Store Efficiency
Arnold Zyśk - Dyrektor działu doskonalenia pracy sklepu w Biedronce
Łańcuch dostaw
Pedro Freire - Dyrektor łańcucha dostaw w Biedronce

Najważniejsze elementy konkursu

Cykl warsztatów online

"Jak budować markę osobistą w sieci?"
Szkolenie poprowadzone przez Agnieszkę Ganclerz z Jeronimo Martins Polska miało na celu pomóc skutecznie budować markę osobistą i promować się w sieci, aby wzmocnić swój wizerunek na tle innych kandydatów na rynku pracy.
"Strategia sukcesu"
W trakcie szkolenia Tomasza Szymańskiego-Sztaby, wykładowcy na Uniwersytecie SWPS i eksperta spółki SWPS Innowacje w obszarze business development, uczestnicy dowiedzieli się, jak wyznaczać cele i właściwie priorytetyzować zadania, aby je sukcesywnie osiągać i nie doświadczyć wypalenia.
"Jak przemawiać publicznie?"
Warsztat przeprowadzony przez Agnieszkę Piwowarczyk, Menadżerkę ds. Komunikacji Korporacyjnej w Biedronce, dotyczył sztuki występowania przed publicznością. To szkolenie miało przygotować uczestników do autoprezentacji na stacjonarnym Bootcampie w Warszawie.

Stacjonarny Bootcamp

Po owocnych warsztatach online 30 półfinalistów wzięło udział w wyjeździe szkoleniowo-integracyjnym. Wydarzenie odbyło się w samym biurze Biedronki w centrum Warszawy i było pierwszą okazją do zobaczenia wszystkich uczestników konkursu na żywo. Podczas niego studenci poznali mentorów oraz członków swoich pięcioosobowych zespołów, w które zostali podzieleni według zadeklarowanych wcześniej zainteresowań branżą retail, a były to: logistyka, IT, ESG, łańcuch dostaw, ochrona środowiska i store efficiency.

Dokładnie na Bootcampie opracowane zostały pierwsze koncepcje rozwiązań obszarów wymagających usprawnienia w Biedronce. Uczestnicy, którzy w trakcie pracy grupowej wykazali się największym zaangażowaniem, innowacyjnym i kreatywnym podejściem do opracowywanych pomysłów oraz umiejętnością współpracy otrzymali przepustkę do ścisłego finału.

Gala Finałowa

Wydarzeniem zwieńczającym miesiące pracy nad rozwojem projektów finałowych była uroczysta gala przeprowadzona w warszawskim Forum. Finaliści zaprezentowali przed publicznością oraz Kapitułą Konkursu swoje pomysły, które zostały poddane ocenie w kategoriach: kreatywność, innowacyjność, wpływ na środowisko lub wpływ na doświadczenie klienta oraz możliwość do wdrożenia. Każdy zespół walczył o nagrody o łącznej wartości blisko 50 000 zł, w której znalazły się kody finansowe, vouchery na zakupy w Biedronce oraz “Złoty bilet” na wydarzenia organizowane przez Fundację Our Future Foundation. Wartością dodaną dla zwycięzców konkursu jest również szansa na wdrożenie ich pomysłu w tysiącach sklepów Biedronka w całej Polsce.

Kapituła I edycji konkursu

Agnieszka Sokołowska

Dyrektorka ds. Komunikacji Wewnętrznej, EB i programów wsparcia

Biedronka

Kamila Chomka

Dyrektorka ds. kształcenia i rozwoju

Biedronka

Anna Szuszkiewicz

Dyrektorka Działu Marketingu B2B i Sponsoringu

Grupa Wirtualna Polska

Marian Owerko

Współzałożyciel i Przewodniczący Rady

FoodWell Sp. z o.o.

Prof. dr hab. Michał Zasada

Rektor

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego

Kamil Tomkowicz

Prezes Zarządu

Our Future Foundation

Partnerzy

Patroni honorowi

Patroni medialni

Organizatorzy

Fundacja Our Future Foundation to jedna z najszybciej rozwijających się fundacji edukacyjnych w Polsce, której celem jest przeciwdziałanie wykluczeniu edukacyjnemu wśród młodych Polaków pochodzących z mniej uprzywilejowanych środowisk, a także wsparcie zdolnej młodzieży w rozwoju swojej kariery!

Biedronka to organizacja stawiająca na rozwój i inwestycję w młode talenty, poprzez wyjątkowe programy talentowe oraz projekt Kampus Biedronki, który opiekuje współpracę ze środowiskiem akademickim w całej Polsce!

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, w celu usprawnienia jej działania i dla celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce.