#OtwarciNaBiznes to kampania edukacyjna zwiększająca wiedzę na temat zakładania i prowadzenia własnego biznesu z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych. Celem projektu jest promocja przedsiębiorczości oraz poprawa sytuacji studentów i osób po 50. roku życia na rynku pracy.
Kampania była kierowana głównie do studentów oraz osób powyżej 50 roku życia. Młodzież stanowiła istotną część grupy docelowej ze względu na wysoko rozwinięty poziom cyfryzacji. Stworzyło to przestrzeń do stworzenia sposobu, dzięki któremu będa oni mogli podzielić się swoimi pomysłami biznesowymi. Drugą częścią grupy docelowej były osoby w kategorii wiekowej 50 + która stanowi populację docelową.
W ramach kampanii zorganizowaliśmy kurs o zakładaniu i prowadzeniu biznesu, akredytowany przez Akademię Leona Koźmińskiego i TikToka, z którego można otrzymać certyfikat, a także zorganizowaliśmy konkurs na najlepszy pomysł na biznes.