Kto może wziąć udział?

Kampania skierowana jest przede wszystkim do studentów i osób powyżej 50. roku życia. Jednak z materiałów edukacyjnych może skorzystać każdy, kto chciałby podnieść swoją wiedzę biznesową.

Studenci

Masz między 18 a 25 lat i chciał/abyś spróbować swoich sił w biznesie? Weź udział w konkursie i wygraj wsparcie finansowe, voucher na usługi prawne oraz grant na reklamy od TikTok, aby rozpocząć własną działalność gospodarczą i podbić serca klientów!

Dodatkowo zachęcamy Cię do śledzenia nowych odcinków kursu edukacyjnego #Otwarci Na Biznes, dotyczącego praktycznych aspektów zakładania i prowadzenia firmy przy wykorzystaniu narzędzi cyfrowych. Zdobyta wiedza pomoże Ci w dalszym rozwoju kariery zawodowej.

Osoby powyżej 50 roku życia

Wierzymy, że przedsiębiorczym można i nawet trzeba być w każdym wieku! Dlatego jeśli ukończyłeś/aś 50 lat, zapraszamy Cię do udziału w naszym konkursie na najlepszy pomysł na biznes. Stworzyliśmy dla Ciebie oddzielną kategorię konkursową – możesz otrzymać wsparcie na start lub rozwój działalności gospodarczej.

Dodatkowo zachęcamy Cię do skorzystania z ogólnodostępnych materiałów edukacyjnych, gdzie w przystępny sposób tłumaczymy praktyczne zastosowanie nowych technologii w biznesie. Zdobyta wiedza pozwoli Ci lepiej odnaleźć się na dynamicznym rynku pracy, w którym kluczową rolę odgrywa transformacja cyfrowa.

Duety międzypokoleniowe

Wyniki naszego nowego badania wyraźnie pokazały, że zarówno wśród studentów jak i osób powyżej 50. roku życia występuje duża otwartość na współpracę międzypokoleniową. Z tego powodu zdecydowaliśmy się stworzyć kategorię konkursową dedykowaną duetom, w której młodość i doświadczenie mogą połączyć siły w biznesie. Różnica wieku między Wami powinna wynosić minimum 20 lat! Wierzymy, że starając wspólnie w rywalizacji na pomysły biznesowe możecie się od siebie nawzajem wiele nauczyć. Pamiętajcie, że co dwie głowy to nie jedna! 🙂

Harmonogram

Start konkursu

Start kursu

Koniec konkursu

Głosowanie internatutów na TikToku

Gala Finałowa

FAQ